Aš žaidžiau tris „Battlefield 6“ misijas ir nebuvau pasirengęs, kiek tai yra mūšio laukas


„Battlefield 6“ yra vienas iš retų „Triple -A“ žaidimų, kurio kūrėjai mielai leido visuomenei – bent jau kai kuriems iš jų – žaisti žaidimą gerokai prieš jo išleidimą. Tai nebuvo kaip beta/demonstracinės versijos dalis nuo trijų savaičių nuo paleidimo; Tai buvo sąmoningos pastangos iš anksto įsitraukti į bendruomenę ir suteikti kūrėjams pakankamai laiko Tiesą sakant Iterste ir įgyvendinkite bet kokius atsiliepimus, kurie, jų manymu, padės padaryti geresnį žaidimą.

Suprantama, kad šis eksperimentas buvo griežtai apsiribojęs žaidimo kelių žaidėjų režimu, kuris baigiasi „Battlefield 6“ kampanija paslaptingiausiu ir mažiausiai matomu komponentu. Mes negalėjome žaisti vieno žaidėjo režimo ar iš tikrųjų jį ištirti. Iki šiol.

Kaip skaitmeninio peržiūros renginio dalį, turėjau galimybę keletą valandų praleisti su „Battlefield 6“ vienu žaidėju. Iš kampanijos turėjome prieigą prie trijų pilnų misijų su scenomis, šiek tiek sąrankos pasaulio valstijai ir trumpai pristatyti jos įvykių patrauklumą.

Vienas iš pirmųjų dalykų, kurie greitai paaiškėjo, buvo tai, kiek „Battlefield 6“ kampanijos struktūra remiasi „Battlefield 4“. Beveik kiekvieną akimirką jus lydi bent vienas būrio narys. Didžiąją laiko dalį jūs turite pilną būrį su savimi, kuriam galite liepti naudoti dūmus dangteliui, pastebėti priešus, mesti granatą/naudoti sprogmenis ar tiesiog įsitraukti į priešą.

Šios komandos lengvai pasiekiamos per supaprastintą „Commo Rose“ (ratas, kuriame jūs išleidžiate komandas), o žaidimas priskiria kiekvieną vaidmenį klasei, kurią ji atitiktų kelių žaidėjų (puolimo, palaikymo ir tt), o tai yra gražus prisilietimas, kuris neabejotinai sukuria tęstinumo jausmą didesnėje žaidimo pusėje.

Vaizdo kreditas: „Battlefield Studios“, EA.

Panašiai kaip tai padarė BF4, kad „Squad Play Dynamic“ gana greitai sensta. Net ir dėl veteranų sunkumų (vienas žemiau aukščiausio) susitikimai buvo lengvai valdomi, jei praleisite laiką ir renkatės savo tikslus. Mano labiausiai naudota komanda buvo pastebėjimas ir retkarčiais rūkymas, kai pervažiuodamas atviras vietas.

Šios komandos yra naudingos, todėl matau, kad kažkas jais pasikliauja dažniau nei aš. Stebėjimo atveju jis yra visiškai nutrūkęs, nes jis pabrėžia kiekvienas Vienišas priešas netoliese spaudos mygtuko, kuris tikrai sugriauna keletą susitikimų iš staklių, kuriuos jie kitaip galėtų turėti, jei, pavyzdžiui, jums reikėjo rasti snaiperį, pritvirtinantį jūsų būrį. Nors mano laikas su kampanija buvo ribotas, aš tyčia nustojau naudoti taškymą dėl jo siūlomo pranašumo.

Įmanoma as pristatyti. Tačiau šie elementai šviečia atvirose misijose, kurios eina priešinga linkme. Tokioje misijoje leidžia laisvai didelėje atviroje erdvėje, ir jūs galite pasirinkti, kurį tikslą pirmiausia spręsti, ir kaip į juos kreiptis. Šios „Sandbox-Y“ misijos šioje erdvėje pradeda tapti labiau paplitusios, tačiau jos priklauso mūšio laukui labiau nei bet kuris kitas žaidimas, kuris juos naudoja dėl serijos „Integrect“ dėmesio į komandų žaidimą.

Žiūrėkite „YouTube“

Pasakojimas išlieka vienas iš intriguojančių kampanijos aspektų. Kadangi misijos, su kuriomis gavome prieigą, buvo išrinktos iš visos laiko juostos, aš negalėjau tiksliai jaustis, kaip ji tekės, ar dinamika tarp pagrindinių jos simbolių.

Tačiau sąranka, pagrindiniai žaidėjai ir kai kurie jų veiksmai yra neįtikėtinai patikimi. Šioje istorijoje pasaulis yra ant karo ribos, kai NATO pradeda žlugti; Kai kurios valstybės narės palieka aljansą suvienyti jėgas su kitomis tautomis ir sudaryti savo aljansą. Tai nėra tik Rytų ir Vakarų romanas, ir būtent šios komplikacijos daro viską įdomų.

Man labai suintrigavo, ar likusi kampanijos dalis šiuos įvykius įtrauks į pasakojimą, ar tiesiog panaudos jį kaip foną. Kai kurie dialogai verčia mane patikėti, kad jis bus rimtesnis ir aktualesnis, nei jūs galite tikėtis.

Vaizdo kreditas: „Battlefield Studios“, EA.

Statyba, su kuria turėjome prieigą, buvo labai aiškiai darbas, tačiau, atsižvelgiant į tai, kokie artimi mūsų paleidimai yra, aš šiek tiek susirūpinau, kokie buvo nemandagūs ir nepakankamai išpjaustyti tam tikri jo elementai. Momentinis veiksmas išlieka aštrus, tačiau tai, kaip viskas teka į scenarijaus sekas ir iš jų, yra šiek tiek mėgėjiškas.

Pvz., Studijos, pavyzdžiui, net realaus laiko – nerodykite ginklo, kurį naudojate žaidime. Atgauti kontrolę pasibaigus scenos pabaigai, užtrunka šiek tiek per ilgai, ir buvo keli priešų atvejai, iš esmės laukiantys, kol herojai „suaktyvins“, kol jie užlips ant savo žymių. Tai privertė jį atrodyti.

Nesąžininga tai palyginti su „žymiai daugiau – patyrusių komandų darbu“, kas kasmet skambėjo į budėjimo kampanijas. „Battlefield Studios“ tiesiog neturi institucinių žinių, kad galėtų stovėti nuo kojų iki kojų su šiuolaikiniais karu ar net juodaisiais opais. Nepaisant to, dėl tokių gamybos kokybės nesėkmių gali būti sunkiau žiūrėti į savo personažus ir pasaulį rimtai.

Tai, ką aš vaidinau iš „BF6“ kampanijos, tikrai buvo smagi, jei ji yra tinkama. Nėra švaraus namo momento – net jei viena misija aiškiai bando. „Battlefield“ žaidimas išlieka lygiosiomis, taigi, jei pasakojimas gali išlaikyti savo intrigą visame pasaulyje ir nesugadina rankinės, aš matau, kad tai yra gana geras laikas.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -