Nuo pat Battlefield Redsec, nemokamo Battlefield 6 komponento, apimančio battle royale ir Gauntlet, pristatymo buvo aišku, kad yra žaidėjų, kuriems tikrai rūpi tik viena iš dviejų žaidimo pusių, o ne kita.
Tai nebūtinai stebina, tačiau žaidimo iššūkių sistema šiek tiek padidino įtampą ir visa tai susiję su iššūkių kūrimu ir platinimu.
Tvarkyti slapukų nustatymus
Battlefield 6 – ir kartu Redsec, dalijasi ta pačia iššūkių grupe. Šie riboto laiko įvykiai paprastai yra gana paprasti ir siūlo vertingą karjeros XP. Tačiau savaitiniai iššūkiai siūlo mūšio taškus, o tai šiuo metu yra vienintelis būdas gauti aukštesnę vietą.
Mūšio perdavimas, kaip ir pats iššūkių sąrašas, dalijamas abiem žaidimo kėliniams. Nesvarbu, ar turite aukščiausios kokybės žaidimo kopiją, ar tiesiog prisijungėte nemokamai, kai „Redsec“ paleido – kiekvienas turi žaisti „Challenges“ žaidimą, kad galėtų pereiti į mūšio eigą.
Žinoma, problemų kyla, kai žaidimas siūlo jums iššūkius bet kuriai žaidimo pusei, kuri jums nerūpi. Dar blogiau kalbant apie laisvai žaidžiančius Redsec žaidėjus, kurie negali įveikti kelių žaidėjų iššūkių, nes jie neturi viso žaidimo.
Pradėjus 1-ąjį sezoną, „Battlefield Studios“ pristatė naują funkciją, leidžiančią žaidėjams atnaujinti iššūkius. Prieigą prie to turi visi, tačiau viso žaidimo savininkai turi daugiau kartų per dieną, o tie, kurie turi aukščiausios kokybės mūšio abonemento versiją (Battlefield Pro), gali juo naudotis dar daugiau.
Deja, sistema buvo šiek tiek „trolis“, nes net jei jūs turėjote galimybę iš naujo iškelti iššūkius, kartais naujiems iššūkiams vis tiek tektų žaisti režimu, kurio jūs arba neturite, arba nenorite žaisti.
Laimei, „Battlefield Studios“ įdiegė keletą pakeitimų, kad būtų didesnė tikimybė, kad gausite iššūkį, kuris atitiktų jums priklausančią „Battlefield 6“ pusę. Taigi, jei turite visą kopiją, gausite kelių žaidėjų iššūkius, bet jei jums priklauso tik „Redsec“, iššūkiai greičiausiai bus skirti „Battle Royale“ arba „Gauntlet“.
Atskirai „Battlefield 6“ savininkai dabar turi prieigą prie naujo režimo, vadinamo „Casual Breakthrough“. Šis režimas sukurtas siekiant pasiūlyti ramesnę Breakthrough versiją, kurioje yra mažiau tikrų žaidėjų (16) ir daugiau dirbtinio intelekto robotų (32).
Tačiau dėl robotų įtraukimo jūs visiškai neuždirbsite visiško progreso. Galėsite uždirbti karjeros XP, ginklo XP, mūšio leidimo XP ir įveikti iššūkius. Veiksmai prieš tikrus žaidėjus bus apdovanoti visais XP, o prieš robotus – sumažintas XP. Šiuo režimu šunų žymos, apdovanojimai ir karjeros statistika nebus stebima.
Kol kas „Casual Breakthrough“ galima rasti „Siege of Cairo“ ir „Empire State“. Galite tai išbandyti patys, surasdami jį kelių žaidėjų skirtuke.
Jei jums patinka pajusti „Redsec battle royale“, rekomenduojame peržvelgti mūsų patarimus visų lygių „Battlefield battle royale“ žaidėjams.