Rašydamas „Dune Awakening“ ką tik leido savo galutinį „Dev“ srautą pereiti per vidurio ir pabaigos žaidimą. Šie dideli patirties gabaliukai ilgiausiai buvo paslaptingi, be trumpų paminėjimų apie gilią dykumą ir didžiules bendruomenės pastangas, reikalingas sąveikauti su, be abejo, įdomiausiu žaidimo bruožu: „Landsraad“ sistema.
„Landsraad“ sistema, perpildyta savaitinė besisukančių užduočių pasirinkimas, kuriam prireiks visos frakcijos, siekiant tam tikrų tikslų, siekia pateikti tikslų rinkinį kiekvienam žaidėjui, kuris užpildys jų veidą prieskoniu. Tačiau reikia įsigilinti, todėl atsisėdau ir kalbėjau su kūrybiniu direktoriumi Joeliu Bylosu apie tai, kas, mano manymu, gali būti tiesiog geriausias požiūris į bendruomenę orientuotą žaidimą MMO, nes „Classic Wow’s Gates of Ahn’qiraj“.
Tvarkykite slapukų nustatymus
Šis interviu prasideda Joel, aptariantis, ką PVP reiškia „Dune“ pabudus, ir kaip jis apima kur kas daugiau, nei žmonės muša vienas kitą ant smėlio.
Bylos: Tai iš tikrųjų nėra tiesioginė kova, tačiau tai panašu į „Atrades“, palyginti su „Harkonnen“ (…), kai kurie iš jų yra tik PVE tikslai, pavyzdžiui, amatininkai, kurie yra daugybė ornitopterių ir pristato juos į šią vietą. Tarkime, tai darydami, kol jūs, kaip gildija, esate po „Atreides“. Jūs atliksite keletą užduočių ir matote, kad yra dar viena „Atreide“ gildija, aukštesnė už jus, kuri taip pat sukuria gildijos politiką tik Atreides frakcijoje, ir jūs esate panašūs: „Mes norime įveikti tą kitą gildiją, kuri ir toliau ateina pirma“. Teisingai?
Taip pat yra ir tai, kad konfliktas tarp dviejų frakcijų, panašių į: „Harkonnenas šią savaitę laimėjo„ Landsraad “. Prekybininkams reikia susitvarkyti mūsų S *** ir mušti juos kitą savaitę“. Teisingai? Taigi, tai abu tie dalykai yra kartu.
VG247: Kai buvau Osle, jūsų atliktas palyginimas buvo su klasikiniu WOW pagal jūsų idėjas. Taigi, naudodamas tai savo palyginimui, tai man primena panašų į Ahn ‘Qiraj vartų atidarymą, kai skirtingos gildijos gali eiti, kovoti ir nužudyti klaidas, arba eiti ir atlikti PVP turinį, arba jie gali gaminti tvarsčius ir daryti žolinį, ir visa tai prisideda prie vieno didelių pastangų.
Bylos: Tiksliai. „Landsraad“ yra veiklos variklis, tiesa? Tai žmonės atkreipia dėmesį į veiklą pabaigos žaidime. Čia yra kažkas. Jei jums nepatinka PVP, o veikiau, kai sakau PVP, aš visada galvoju apie PVP kaip bet kokią veiklą, kurią darote net su kitu žaidėju, jei jis nėra nukreiptas į konfliktą, kaip šaudant žmonėms į veidą, tai yra puiku, jūs galite prisidėti amatindami dalykus. Yra keletas „Landsraad“ užduočių, kurios tiesiog turi šią savaitę vykdyti šias žaidimo vietas ir nužudyti 30, 300 ar 3000 vergų, kad galėtumėte laimėti mūsų balsą „Landsraad“.
PVE žaidėjai gali tai padaryti. Žmonės, kurie mėgsta bėgti požemius, gali tai padaryti. Tai veiklos vairuotojas, kuris atkreipia dėmesį į visą veiklą žaidimo pabaigoje, ir tai yra visa „Landsraad“ esmė.
VG247: Ar jūs sakytumėte, kad teisinga sakyti, kad kalbant apie tai, ką žaidėjai veiks galutiniame žaidime, kai tik jie bus 100 valandų ir turi savo didelę bazę, tai „Landsraad“ sistema. Aš esu PVE meilužis. Aš myliu kūrimo dalykus. Bla bla bla. Viskas groja į šią vieną sistemą.
Bylos: „Landsraad“ sistema, aš truputį pasmerkiu su šiuo pavyzdžiu, tačiau jūs turite „Daily Quest“ sistemą daugelyje MMO tipo žaidimų, kur jie yra tokie: „Štai jums keletas mažų užsiėmimų“. Tai mes sakome, kad čia yra savaitinė veikla, kuri yra prasminga ir iš tikrųjų keičia serverį teisingai, tada tai yra tarsi gerai, dirbkime kartu ir konkuruokime su kita frakcija. Taip.
VG247: Tai įdomu, nes aš pažvelgiau į kai kurias jūsų gautas „Landsraad“ premijas, ir pamačiau tą, kuris buvo įvairus žalos padidėjimas ir iškart iškėlė raudonas vėliavas, kaip Jėzus, kuris skamba beprotiškai. Bet aš manau, kad jei „Landsraad“ sistema taip pat verčia žaidėjus daryti amatus, pvz., Renka ir tt, galite pasakyti, kad praėjusią savaitę pralaimėjome. Jie turi diapazono žalos PVP yra bloga idėja. Susitelkime į visa tai rinkti ir pabandyti apeiti. Taigi jūs turite tokį savaitinį dinaminį poslinkį, tiesa?
Bylos: Tiksliai tai. Net yra premijų kūrimo premijos ir panašūs dalykai, todėl nugalėtojai gali daugiau kurti. Taigi ten yra tinkamiausia (alternatyvi) kova. Didelis, manau, sužadina žmones ir gąsdina žmones, yra tai, kad mes turime visą PVP plėšiką gilioje dykumoje. Taigi galite įjungti dekretą dėl gelbėjimo teisių, o tai reiškia, kad kiekvienas, kuris miršta gilioje dykumoje, gali būti pilnas PVP plėšikavimas …
Tai nėra bazinis žaidimo lygis, tačiau tai yra pavyzdys. Tam tikra prasme aš juokauju, nes manau, kad juokinga labai meta lygiu, kurį iš tikrųjų PVP ir PVE žaidėjai prieštarauja bandyti gauti tą dekretą. „Harkonnen“ žaidėjai, norintys PVP, yra tokie, kokie mes tikrai norime pastumti į galimybę visiškai plėšikauti, o visi „PVE“ žaidėjai, kurie taip pat yra „Harkonnen“ frakcijoje, yra panašūs į po velnių, ne, mes ne! Taigi per tą frakciją jie net kovoja dėl to, kas teisingai priima dekretą, ir aš manau, kad tai yra įdomu? Tai politika.

VG247: Panašu, kad jūs labai myliu bendruomenės sąveiką. Ne tik kalbant apie stereotipinį aljanso, palyginti su „Horde“ dinamišku, rūšimi, bet ir tai, kaip skirtingi žaidėjai ir frakcijos bei subfakcijos sąveikauja tarpusavyje. Iš kur ta meilė kyla ir kodėl ji čia taip pabrėžiama?
Bylos: Didžiąją savo karjeros dalį dirbau su MMO, tiesa? Aš pradėjau 2008 arba 2007 m. „Conan Age“, tada „Secret World“. Šiek tiek dirbau prie LEGO MMO. O tada Conanas tremtines, tiesa? Taigi, aš darau šiuos kelių žaidėjų žaidimus (kurį laiką) ir manau, kad šių žaidimų stiprybė yra kelių žaidėjų. Galite tiesiog žaisti tikrai gerai poliruotą „Tsushima“ vaiduoklį, jei norite tikrai geros atviro pasaulio žaidimų patirties. Kodėl žmonės nori žaisti šiuos žaidimus su savo draugais? Taip yra todėl, kad socialinė drama daro jas įdomias.
Aš tiesiog stengiuosi sukurti mechaniką, kuri į ją atsiremia. Aš manau, kad „Endgame“ yra tas dalykas, kuris man atrodo nervingas, tai yra ta dalis, kurios iš tikrųjų nežinote, kol visi ten yra – kaip bus pabaiga. Turime spėlionių iš to, kaip vyksta uždara beta versija. Mes matėme, kaip žmonės artėja prie to, tačiau taip pat yra įvairių lygių, kaip žmonės artėja prie dalykų, kai žaidimas prasideda, palyginti su tuo, kaip jie yra uždaroje beta versijoje. Taigi tai bus tikrai įdomu.
Mes turime visus mikrokosmus. Mes turime kelis pasaulius. Ir kaip „Atreides“ ir „Harkonnen“ bus šiame serveryje, palyginti su šiuo serveriu? Manau, kad būtent ten man labai įdomu pamatyti, kaip visa tai vaidina.

VG247: Kituose žaidimuose, kai super diodai žaidėjai pataikė į galutinį žaidimą, jie linkę kaupti turtus, kurie, manau, gali būti erškėčiai į „Landsraad“ sistemą. Kaip jūs kovosite su tuo, todėl pirmaujanti frakcija ar žaidėjų gildija nesilies į priekį?
Bylos: Aš turiu galvoje, kad žmonės gali kauptis, taigi, jei esate mažesnė gildija, kuri negali konkuruoti, mes galime sutaupyti tam tikrą laiką, kai mums to tikrai reikia. Tačiau kiekvieną savaitę yra 25 specifinės „Landsraad“ užduotys, iš kurių yra 600 baseinų, iš kurių galima nupiešti. Taigi jūs iš tikrųjų negalite kauptis ketinimų. Jei sakote, kad mes ketiname kauptis, aš nežinau „Silver Las“ pistoletų, jei to prireiks, jis gali pasirodyti ne aštuonis mėnesius. Taigi tai nepadės jūsų gildijai tiek daug kauptis, bet jūs galite kaupti pirmtako medžiagas. Galite kaupti prieskonius.
Kitas dalykas yra tai, kad „Landsraad“ sudaro 25 balsai, ir paaiškėja, ko laikui bėgant nori kiekvienas „Landsraad“ pasiuntinys, tačiau jūs galite paspartinti šį procesą, siųsdami žmones, kad eitų surasti pasiuntinius visame pasaulyje, o paskui papiršti juos su prieskonio gabalu. Kai tik tai bus atskleista, tai atskleidžiama visiems jūsų frakcijai. Bet jei „Harkonnen“ tai atskleis, tai nereiškia, kad Atreides tai mato. Galų gale mes neturime to paleisti, tačiau galiausiai planuojame, kad tie pasiuntiniai taip pat duotų žmonėms ieškojimus, kuriuos jie gali atlikti norėdami atskleisti užduotis.

VG247: Turiu dar vieną pagrindinę temą, kuri yra žaidėjų išraiška. Panašu, kad dauguma progreso yra linijinė progresija. Kai gaunate daugiau pavarų, nes gaunate geresnių medžiagų, kad sukurtumėte geresnę bazę ir pan. … Ar tai yra žaidėjo išraiška, ar tai yra jos mastas? Jei aš myliu PVP. Aš noriu skristi aplink savo ir nušauti „Atreides“ žaidėjus, ar yra kokia nors sistema, kuri reiškia, kad kitas žaidėjas gali pažvelgti į mane Harko kaime.
Bylos: Taigi žaidime yra didžiulė pritaikymo sistema. Daugybė „Landsraad“ apdovanojimų susieja su ta pritaikymo sistema. Taigi galite pamatyti tokį vaikiną, kuris atliko užduotis „House DyVetz“, nes jis dėvi namo „DyveTz“ spalvas, kad būtų tinkamai tokios medžiagos. Taigi jūs galite gauti prieigą prie skirtingo lygio socialinio statuso atlikdamas „Landsraad“ užduotis.
Manau, kad kalbant apie žaidėjų išraišką, yra penki pagrindiniai archetipai, kuriuos mes persekiojome žaidime. Mes pasakėme: „Gerai, kaip šie žmonės turi vaidmenį mūsų žaidime?“ Ir aš manau, kad tikriausiai dabar, taip, aš manau, kad trys iš jų yra labai stiprūs ir dviem iš jų reikia šiek tiek daugiau darbo, kad būtų stipresnis, būtent tai ir toliau dirbsime po paleidimo.
„Dune Awakening“ paleidžiama birželio 10 d., Skirta nuolatiniams žmonėms, tačiau birželio 5 d. Tiems, kurie mėgsta šiek tiek daugiau išleisti „Deluxe Edition“, „Steam“!