„Mario Kart World“ pradėjo plėtrą dar 2017 m. Kaip originalaus „Switch“ žaidimas, tačiau baigėsi 2 jungikliu, nes jis „Devs“ jautė, kad technologijų padidinimas yra būtinas norint pristatyti pasaulį. Sakė, kad „Devs“ taip pat pasiūlė mums daugiau informacijos apie svarbiausią jos charakterį – karvę.
Taip, teisingai. Mario, Luigi, Bowser, Peach, jie visi gali padaryti vieną. „Moo Moo Meadows“ karvė yra šių gatvių karalius, o aura, tokia galinga, ji gali akimirksniu sustabdyti net labiausiai pasipiktinusius „Devinty“ gerbėjus, kad būtų nepatenkinti kainomis ar nerimaudami, kad galbūt nesugebės iš karto pereiti prie perjungimo.
Tvarkykite slapukų nustatymus
Šie smulkmenos ir dar daugiau yra iš naujo interviu, kurį „Nintendo“ pasirodė kartu su „Mario Kart World“ prodiuseriu Kosuke Yabuki, programavimo direktoriumi Kenta Sato, meno režisieriumi Masaaki Ishikawa, planavimo komandos vadovu Shintaro Jikumaru, o muzika – „Atsuko Asahi“, kad jis buvo suskirstytas į keturias dalis. Taigi, įsitikinkite, kad pirmiausia eikite į savo gėrimą, jei planuojate viską perskaityti vienu metu.
Mes galvojome apie tai, ką daryti kitam „Mario Kart“ žaidimui net kuriant „Mario Kart 8 Deluxe“, ir mes pradėjome prototipų kūrimą 2017 m. Kovo mėn. “, – paaiškino Yabuki, – tai buvo tų metų pabaigoje, kai oficialiai pradėjome dirbti jį kaip projektą. Jaučiau, kad „Mario Kart 8 Deluxe“ mes sugebėjome patobulinti formulę, kurią mes sekėme seriale iki to taško, kur žaidėjai lenktyniauja individualiuose kursuose. Štai kodėl, šį kartą norėjome, kad žaidimas apimtų žaidėjus, važiuojančius aplink didelį pasaulį, ir mes pradėjome kurti tokį pasaulio žemėlapį “.
„Kai mes tobulinome„ Nintendo Switch System “, – pokalbyje toliau paaiškino Sato, – mums buvo sunku įtraukti viską, ko norėjome, todėl visada žinojome, ko mes atsisakėme. Mes aptarėme tokius dalykus kaip tonizuoti vaizdus, nuleisti skiriamąją gebą, ir net kai kuriais atvejais mes svarstėme, ar netgi numatėme rėmo greitį iki 30 FPS. Tai buvo sunki padėtis.
„Yabuki-san pirmiausia sukėlė (idėja perjungti į 2 jungiklį) apie 2020 m. Tuomet mes jau turėjome idėją apie numatomas kitos sistemos specifikacijas, tačiau tik šiek tiek vėliau mes iš tikrųjų gavome darbinių plėtros padalinius. Iki tol mes tiesiog turėjome tęsti plėtrą, remdamiesi laikinaisiais įvertinimais.”
Žiūrėkite „YouTube“
„Žinoma, grafika turėjo būti išsamesnė (dėl to, kad ji yra 2 jungiklyje),-pridūrė Ishikawa,-bet, kaip ir Sato-San, aš taip pat jaučiau, kad jį nusveria palengvėjimo jausmas. Nuo pat pradžių dizaineriai sakė, kad nori padaryti meną turtingesnį, todėl maniau, kad dabar galime tai pasiekti.”
„Devs“ taip pat paaiškino, kaip atsirado vairuojanti karvė, ir pasiūlė žvilgsnį į ją … er … mąstysena.
„Kiekviename naujame„ Mario Kart “žaidime yra naujų personažų, su kuriais galima lenktyniauti, tačiau kadangi mes pridėjome tiek daug ankstesnio žaidimo, mes susimąstėme, iš kur galėtume eiti iš ten“, – paaiškino Ishikawa, – ir tada vienas iš dizainerių sugalvojo (a) kvailą karvės kruizo eskizą, ir aš galvojau sau: „Tai yra!“ (Juokiasi) Taigi, kai supratome, kad aplinkoje iš tikrųjų buvo daug neišnaudotų išteklių “.
„MK World Devs“ vadina šiuos aplinkos dekoravimo personažus, kurie už vairo yra „NPC vairuotojai“, o Yabuki pažymi, kad „gana juokinga pamatyti keturių kojų karvę, laikančią ant motociklo rankenos su savo priekinėmis kanopomis“.
Vis dėlto jūs neturėtumėte jaudintis, nes Ishikawa tvirtino, kad jis yra tikras, kad karvė „vis dar palaiko savo gyvūno prigimtį“ dėl pozos, kurią ji mano, kad šokinėja, ir kad ji yra „iš tikrųjų pagrindinį„ Mario Kart “serijos veikėją“ kaip palikimą, pateikdamas Devs idėjas kitiems personažams.
Ar karvė taps pagrindiniu jūsų gyvenimo personažu, kai tik susitvarkysite rankas į „Mario Kart World“? Praneškite mums žemiau!