Bendras šaudyklės „iš viršaus į apačią žaidėjas ir aplinkos grobikas ir ištraukimas“ pardavimas Pabėgimas nuo Duckovo viršijo milijoną vienetų, praėjus vos penkioms dienoms po jo išleidimo, paskelbė leidėjas „Bilibili“ ir kūrėjas „Team Soda“.
Pabėgimas nuo Duckovo Spalio 16 d. išleistas asmeniniams kompiuteriams per Steam ir Epic Games Store. Per pirmąsias 24 valandas nuo išleidimo jis parduotas 200 000 vienetų, o spalio 19 d. pabaigoje – 500 000 vienetų. Spalio 21 d. jis pasiekė 221 963 žaidėjų piką, todėl jis buvo 76-as daugiausiai vienu metu žaidžiamų žaidėjų. žaidimas „Steam“, pagrįstas dabartiniu žaidėjų skaičiumi
„Team Soda yra neįtikėtinai nuolanki, kad pasiekė tokias aukštumas, o už šią sėkmę esame skolingi neįtikėtinai žaidėjų ir mūsų draugų bendruomenei Bilibili Game“, – pranešime spaudai sakė prodiuseris Jeffas Chenas. „Nesvarbu, ar buvote su mumis per mūsų pirmąsias dienas reklamuodami demonstracinę versiją „Steam“, ar tiesiog prisijungiate, kad pamatytumėte, apie ką kalbama, ačiū.
Čia yra trumpa žaidimo apžvalga per Bilibili:
Pabėgimas nuo Duckovo yra juokingas ir žavingas anties tematikos vieno žaidėjo PvE indie išgyvenimo RPG iš viršaus į apačią. Skirtingai nuo užkietėjusių taktinių šaudyklių, žaidime yra animacinių priešų, karo rūko mechanikos ir atsitiktinai numestų grobių. Įsikūrę paslaptingame kiaušinio formos pasaulyje, kuris pamažu byra, žaidėjai patys susikuria antį ir leidžiasi pabėgti iš planetos sukurdami raketinį laivą. Kartu su bazės kūrimu, ginklų pritaikymu ir nuodugniomis progresavimo sistemomis jis siūlo didelį pakartojamumą, dėl kurio žaidėjai grįš daugiau.