„Borderlands“ išgyvena didelę ir drastišką atgimimą su „Borderlands 4“. Tai labiau subrendusi, mažiau niūri nei anksčiau. Protingas kirpimas ir švieži nauji darbo marškinėliai. Tai atneša žaidimo kapitalinį remontą, paimdamas tai, kas mylima iš nepaprastai pelningos originalios trilogijos, ir pridedant šiuolaikišką perdarymą. Tai žymi naują „Borderlands“ erą, ir nors ji vis dar siūlo tą patį plėšiką ir šaudo turtingumą, kaip jūs tikėjotės, aš negaliu padėti, bet pajusti, kad bandoma išmesti langą.
Žaidimas atveria žaidėjus į visiškai naują aplinką-„Planet Kairos“, kur „Vault Hunters“, „Galaxy“ ginklų gamintojai ir „Claptrap“ įrenginiai niekada nepalietė. Tai yra tol, kol mėnulis sudužs per savo apsauginį šydą, iš esmės sutriuškindamas seną į naująjį ir susimaišydamas. Tai, ką tai reiškia žaidėjui, yra naujų ir grįžtančių personažų ir ginklų mišinys, ir tonas, atskiriamas nuo to, ką matėme iš „Borderlands“ serijos.
Tvarkykite slapukų nustatymus
Leisk man pradėti nuo to, kas man patinka. „Borderlands 4“ yra platus, gražus sci-fi žaidimas. Peržiūros metu galėjau ištirti du mažus pasaulio kampelius: pirmąją vešlią žalią jos atviro pasaulio dalį. „Borderlands 4“ atsitraukė nuo krovimo ekranų ir mėlynų skaitmeninių vartų tarp zonų vienam milžiniškam kraštovaizdžiui, ir tai bus dar geriau. Tyrinėjimas, Kuriky neprivalomų kovų ar paslėptų (tikiuosi, raudonos) skrynių medžioklė buvo labai sustiprinta, medinės rampos šaudo iš didžiulės uolos į žemiau esančius vandenis. Net mūsų sienoje esančiame skiltelėje aš galėjau suklupti per gręžimo vietą ir susidurti su slaptu viršininku, apie kurį peržvelgė keli kiti peržiūra. Tame yra magijos. Tai jaučiasi kaip likimas, ir ne blogu būdu!
Tačiau dėl šio perėjimo prie atviro pasaulio „Apporoach“ kyla atvirų pasaulio problemų, būtent kaip iš tikrųjų užpildyti pasaulį, taigi tai nėra tik šaunios vietos atskirai dėl nieko. „Borderlands 4“ ne Gana prikalkite tai. Pavarų dėžė turi apibarstytus kolekcionuojamus daiktus, tokius kaip garso žurnalai ir skliautų simboliai visame „Gaff“. Taip pat yra atsitiktinių pasaulio įvykių – jūsų vidutinio ginklo kovos sukčiai -, kurie, matyt, pasirodo keliaujant. Aš įbėgau tik į vieną, kosminį laivą, į kurį galėtumėte plaukti, ir šiukšliadėžė, kad būtų galima išpilti plyšį, todėl daugelis tų be proto diskų liko neviršijami.
Tuomet gerai, kad kai jūs iš tikrųjų pateksite į gaisrą, „Borderlands 4“ išlaiko tą patį karamelės turtingą ginklų žaidimą, kokį turėjo jo predessecors. Ginklai, kuriuos pasiimate nuo žemės, čiupkite nuo skrynių, o tualetų pūtė yra įvairūs ir punktuali. Galvų šūvių su snaiperiu ar pūvančių žmonių iššokimo procesas vis dar yra sprogimas, nes jūsų snaiperis gali šaudyti į elementinius varžtus, o jūsų šautuvas gali būti išmestas kaip mažas vaikinas, kuris vingiuoja aplinkui, ir žudynės atsitiktinai.
„Borderlands 4“ panaikino ginklų, skirtų vieninteliams gamintojams, grynumą, kiekvienam ginklui buvo ištikimas tam tikro stiliaus atstovas ginklų dalių sistemai. Dabar, užuot „Jackobs“ snaiperio pistoletas, kuris yra tik aukšto pažeidimo rankinė patranka, jis gali pasižymėti dideliu ugnies greičiu, elementinio ginklo tipu ar mokesčiu prieš gaisrą. Norimas to poveikis yra ištiesti kiekvieno pistoleto įvairovę ir, tiesą sakant, pereinant nuo vieno ginklo į kitą, jaučiasi mažiau, kaip šokti tarp skirtingų skirtingų tipų, o plaukti per daugybę įvairių skonių, skonių, švartavosi iki pagrindinių archetipų. Snaiperis taip pat bus snaiperis, tačiau tai, ką snaiperis iš tikrųjų gali padaryti, visada yra varginanti paslaptis.
Aš suplėšytas dėl šio pokyčio. „Gearbox“ pavyko išplėsti ginklų baseiną, tačiau iš esmės numušė sienas tarp gamintojų, tačiau aš negaliu padėti, bet jaučiu, kad daugelis kiekvieno prekės ženklo personažo šio proceso metu subyrėjo. Yra patobulinimų, teikiančių premijas ginklams su konkrečiomis ginklų dalimis, tai yra žaidėjų priemonė, kuriems atrodo, kad gerbėjai yra tam tikro tipo ginklo gerbėjai, tačiau ar procentinė žala ar ugnies greitis padidina iš tikrųjų, palyginti su sąmoningu vaidmeniu, kurį ginklai užpildė? Malivano lydymosi užtvara, kuria galėtumėte pasikliauti, ar sprogstamąja jėga? Tai, manau, bus sistema, kuri džiugina daugelį, ir aš vertinu, kad buvo imtasi žingsnių, kad būtų išsaugota patirtis tokiems žmonėms kaip aš. Aš tiesiog paklausčiau to: jei „Ferrari“ viduje įdėsite „Bugatti“ variklį, ar tai vis dar yra „Ferrari“?

Tai nėra vienintelė sritis, kurioje senosios pasienio kraštai buvo suplėšyti. Senųjų žaidimų tonas, humoras ir klastas buvo pakeistas šiuolaikišku, subrendusiu vibe. „Borderlands 3“ „Cringey Ghost“ persekioja pavarų dėžę kaip šmėkla, ir tai yra kritalė, kad požiūris į „Levity Borderlands 4“ yra reakcija į tai. Tai turėjo įvykti, kai jūs sukūrėte žaidimą, kuriame iš mėsos pagamintos geltonojo mutanto kempiniukų kulkosvaidžių iškyla, jūs nuėjote į toli. Tačiau šis Niutono švelnumo šurmulys per toli pasislenka kita linkme. Perteklinė korekcija, kuri pavojingai artėja prie pasienio gaminimo – serija, apibrėžta kaip keista ir monstras, pats – kaip ir visa kita.
Peržiūroje mes patyrėme trumpą pagrindinę istorijos misiją, kurioje susitinkame Rush. „Rush“ yra maloni, mandagi mėsos galvutė, pakuodama didžiulius raumenis ir aukso širdį. Jis uždįs jus išimdamas bosą, pavadintą „Horrace“, ir rinkti pavogtus paketus į „Horrace“ operacijų bazę. Visą tą laiką jis suklupo apie baltymus, vieno iš jo bendraamžių kauliukų kolekciją ir pan. Skubėjimas yra baudajis yra nesuderinamas, parašytas taip, kad būtų miglotai mėgstamas beveik visi, kurie vaidins „Borderlands 4“.
Po šio ieškojimo radau „Lakehouse“ Claptrap. Jis paprašė manęs, naujo įdarbinimo į „Crimson“ pasipriešinimą, kurį jis gali užsisakyti, surinkti dalį savo turto. Tai apima „Moxxi“ paveikslėlį paslėptose garbinimo kambaryje, „Claptraps Build-a-Companion Veronica“ balso modulį, kurį netyčia sunaikinate, kad Claptrap’o apmaudas ir klasikinė pasienio psicho kaukė. Šis ieškojimas yra linksmas ir galbūt nerimą keliantis, daug juokingesnis nei pagrindinė misija, kurią žaidžiau keletą minučių „Eariler“.

„Borderlands 4“ yra pokštas. Pasirenkamos misijos „Bounty“ lentomis yra paprasti „Kill Quests“, ir jos nėra su šoniniu personažu, kuris klaidina apie tai, kaip jie nori iškepti sprogstamąjį pyragą netoliese esantiems banditams ar bet ką, jie nieko neturi. Tiesiog išeik, nužudyk šunį, vadinamą Romeo, gaukite ginklą ir šiek tiek grynųjų. Čia nėra sielos! Atrodo, kad buvo stengiamasi sugrąžinti serialą į „Borderlands 1“ eros toną, tačiau pamirštant realybę, kad TK Baha nuolat juokauja apie savo aklumą, arba kad Eriko Franko žmona išmetė visus savo porno magus.
Galiu tik tikėtis, kad už mažo lango į „Borderlands 4“, kurį aš grojau, viskas pasidaro žymiai juokingesnė. Bet nesu tikras, kad jie tai padarys. Ta „Claptrap“ misija, apie kurią kalbėjau, baigiasi ant pikantiškos natos. Jūs sukraunate visus „Claptrap“ daiktus, įskaitant „OG Borderlands“ kaukę, atspindinčią originalią trilogiją, ant valties ir įstumkite ją į ežerą. Tada jūs susprogdinsite, prieš žygiuodami į naująjį atsisveikinimą su senu. Mane liko sužavėtas drąsos ir tikėjimo komandos numatyta kryptimi su „Borderlands 4“. Tai yra kažkas, ko jums reikia norint išradinėti mylimą seriją. Man taip pat liko šiek tiek liūdna.
Liūdna, nes, nors „Borderlands 4“ buvo labai smagu žaisti per trumpą laiką už kontrolieriaus, jis taip pat yra toks tvirtas, kai jis pasitraukia nuo senų normų. Skliautai yra žinomi kaip pagrindinis tikslas, beveik visada yra vienas už planetą ir yra kulminacinė kova ir Lootathon, pasibaigus sunkiam kelionei. Skliautai yra Apie tai, kas yra pasienio kraštai. Didelis bosas ir krūva plėšikavimo.

Aš žaidžiau skliautą „Borderlands 4“ – viename iš daugelio Dot Kairos – ir tai buvo platformų, kuriose turi būti išpūstas priešų gagas, seiresas. Pabaigoje vis dar yra viršininkas, ir, laimei, tai velniškai puiku. Nužudžius jį, reikia susitvarkyti su vynmedžiais, kad išvengtumėte pavojingų grindų grindų, taip pat patraukite atviras silpnąsias vietas ant jo kūno. Tai yra mano peržiūros akcentas, paminklas, ką pavarų dėžė veikia teisingai su „Borderlands 4“, natūralią ginklų žaidimo evoliuciją ir viršininkus, kuriuos daugelį metų kovojau Borderlands.
Bet kai viršininkas nusileis ir pasiektas „lobių kambarys“, jūsų laukia tik dvi skrynios. Aš pagriebiau žalią pistoletą dėl savo rūpesčių ir išėjau. Jis neturėjo tokio jausmo, kaip nužudyti kapo Rampagerį, nes skliautas, kurį įveikiau „Borderlands 4“, nėra toks skliautas, kaip ir anksčiau. Tai yra naujas sukimas, paimantis tai, kas gerai senaisiais, ir pridedama prie jo, tobulina kai kurias dalis ir iškirpkite bitus, kurie laikomi nereikalingais. „Borderlands 4“ yra tas pats. Tai nėra pasienio, kaip ir daugelis, taip pat ir aš, užaugau į meilę. Geriau ir blogiau tai yra naujos pasienio kraštai.
Kartais, kai jūs peržiūrėkite žaidimą, išeinate galvodami: „Dieve, man tikrai reikia daugiau nei dvi valandos su tuo“. Tai yra vienas iš tų laikų. „Borderlands 4“ revoliuciniai serijos pokyčiai, tokie kaip tokie plačiai, tokie drastiški, kad aš tikrai galėčiau padaryti su 100 valandų prieš savo jausmus dėl jo cemento. Aš tai baigsiu. Jei esate „Borderlands 4“, žinokite, kad vis dar čia yra tai, kas padarė seriją puikią, tačiau ji patiekiama skirtinga forma. Tai žaidimas, kurį galima žaisti atvirai. Jei galvojate apie tai kaip antrą „Borderlands 1“, visiškai naują įmonę, kurioje kilo trilogija, tai yra fantastiška smagu.
Tačiau jei vis dar turite senus serijos kabliukus, kurie yra jūsų širdyje, būkite įspėti, kad galite juos žiauriai nuplėšti nuo jūsų krūtinės. Dar blogiau yra tai, kad niekas net apie tai nepajuokins, jums tiesiog bus liūdna.
„Borderlands 4“ buvo peržiūrėta uždarame spaudos peržiūros renginyje, todėl jis buvo patyręs kontroliuojamoje aplinkoje.