Iki šiol „EverDark“ suvereni naktiniai darbuotojai Nightreign mieste buvo gana mišrus krepšys. Žandikauliai „Gaping“ neabejotinai buvo pats įspūdingiausias iš iki šiol kovų, pateikdamas ir didelį iššūkį, ir apakinantį spektaklį. Kita vertus, „Darkdrift Knight“ buvo kantrybės ir stiprybės išbandymas, o paskutinį kartą – „EverDark“ jautrus kenkėjas Suteikia kovą, kuriai smagu būti dalimi, bet ne ypač sunki.
Tai gera žinia tiems, kurie skaito šį vadovą. Jei nesate tikri, kaip susitvarkyti su „EverDark“ suvereniu jautriu kenkėju, jie, laimei, yra vėjelis, kai tiksliai žinote, ką daryti. Dėl šios pastabos štai Kaip įveikti „EverDark“ suverenus jautrus kenkėjas.
Tvarkykite slapukų nustatymus
Kaip įveikti „EverDark“ suverenus jautrus kenkėjas
„EverDark“ suvereni „Sentent PEF“ versija (dar žinoma kaip „Gnoster“, „Nakties išmintis“) yra šiek tiek skausmas. Jūs turite šį didžiulį, tankį skorpioną ir tą skraidančią nuodų, užklupusių kandį, tai reiškia, kad norite ir stiprių artėjančių, ir įvairių personažų. Tada pora susilieja ir pradeda „Confing Magic Laser“ spindulius visoje arenoje, kurios beveik garantuojamos žaidėjams … visa tai yra labai gražus košmaras.
Nepaisant to, naujoji „Sentent Pest“ kova iš tikrųjų nesijaučia tokia sudėtinga, kaip galbūt tikėjotės, ypač jei esate gerai pasiruošęs. Kova, kaip įprasta, prasideda nuo antrojo etapo, o su ugningu ginklu, kurį reikia rankomis, galite palyginti greitai pasiekti trečiąjį etapą ir nesijaudinti dėl tų stebuklingų lazerinių spindulių.
Norėdami užginčyti šį viršininką, atidarykite savo ekspedicijų meniu naudodamiesi apskritojo stalo disponavimu ir iš paties taikinio sąrašo apačioje (parodyta aukščiau) pasirinkite „Sentent Pest“ purpurinę versiją.
Jei jų nėra, tai reiškia, kad pirmiausia turite nugalėti originalią „Sentent Pest“ versiją, kol jų „EverDark“ versija taps prieinama.
Štai keletas dalykų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį prieš pradedant šią ekspediciją:
- Kova prasideda nuo antrojo „Sentent Pest“ etapoTaigi tiek Gnoster, tiek jo skorpiono kolega Faurtis Stoneshield bus pritvirtintas vienas prie kito. Jie taip pat išskirs stebuklingus stulpus/sijas, kurios jus pasvirs, ir jūs norite jų išvengti kuo geriau.
- Justent kenkėjas išlieka silpnasir aš tvirtinčiau, kad per šią kovą jie yra labiau linkę į gaisro žalą nei jų originali kova, todėl būtinai atsineškite ugnies ginklą ten, kur galite.
- Gnoster (kandis) yra atsparus magijai, žaibui, šventai, beprotybei, nuodai ir miegas. Faurtis (skorpionas) yra atsparus brūkšniui, standartui, magijai, žaibui, šventai ir beprotybei. Dėl to idealiu atveju norite atsinešti ginklus, kuriuose prekiauja Pierce, smogiami, ugnimi, nušalimu, skarlančiu puvimu ar kraujavimo žala.
- Raideris ir Ironeye puikiai tinka šiam viršininkui. „Raider“ yra labai tankus ir sunkiai įveikiamas, o su ugningu kolosaliu ginklu ar, mano atveju, MACE gali lengvai išeikvoti Faurtir HP. Ironeye yra puiku kovoti su Gnoster, kuris dažnai skrenda aplink areną, ir Aš labai rekomenduoju atsinešti bent vieną žaidėją į šią kovą. Melee žaidėjai, ypač „Raiders“, turėtų lengvai sugebėti nukirsti kandį ir pulti ją, kai tik jis yra šalia žemės.
- Pasiimkite ir suvartokite neutralizuojančius boliusus Limveld mieste. „Gnoster“ kartais nepažeidžia nuodų, o atsparumas apsinuodijimui padės tai labai paneigti, kad galėtumėte toliau kovoti.
- Ieškokite pasyvių efektų ir bruožų, kurie sukelia neigimą dėl fizinės žalos ir neigimo dėl stebuklingos žalosnes tai yra žalos tipas, kurį pirmiausia patiria jautrus kenkėjas.
- Siekite 13 ar aukštesnio lygio ir atnaujinkite ginklus. „EverDark“ kovos yra griežtesnės nei jūsų vidutinė kova, todėl jūs taip pat turėtumėte būti griežtesni. Violetinės režimo ginklai ir 13 ar aukštesnis lygis yra vienas dalykas, dėl kurio ši kova tampa vėsta.
Kaip mes ką tik minėjome, kova prasideda nuo antrojo „Sentent Pest“ etapo, todėl jų judesiai per pirmąją kovos dalį neturėtų jūsų nustebinti. Jei jums iš viso reikia pagalbos, pažiūrėkite į mūsų originalios kovos su „Sentient Pest Boss“ vadovu.
Šioje kovoje taip pat yra dvi atskiros sveikatos juostos. Taigi, jautrus kenkėjas nepersijungs per pusę HP, pavyzdžiui, ankstesnis „Everdark“ suverenių kovos su žandikauliais ir „Darkdrift Knight“. Vietoj to, trečioji „EverDark Sentent Pest“ etapas prasideda, kai jos pradinė sveikatos juosta bus visiškai išeikvota.
Kai prasidės trečiasis etapas, čia bus trumpas pauzė „Mind-Up“ šviesa -Pasirodo raudonas, spektrinio drugelio primenantis padaras-. Šis padaras atgaivina „Faurtis Stoneshield“ ir „Gnoster“ maždaug 25% savo HP, prieš tai paprastai vengdamas jūsų ir jūsų komandos, tačiau nepanikuokite: Faurtis ir Gnoster naudos savo pirmuosius fazinius judesius. Nieko naujo ar baisu!
Dabar tai, ką jums reikia padaryti čia Pasirinkite priešą ir kovokite su jais kartu. Faurtis Stoneshield („The Scorpion“) kelia daugiau nerimą, todėl aš rekomenduoju visą jūsų komandą kovoti su juo pirmiausia. Kai išeikite iš jo HP, Animus skraidys ir pradės paaukoti savo HP, kad perimtų Faurtiso lavoną; Tai jūsų galimybė pulti animusą.
Kai animus visiškai turi faurį, norite Vėl ir greitai kovok su Faurtis. Šį kartą jis švyti raudoną ir kartu su įprastais atakomis jis sustos abiejose savo kūno pusėse, paleis raudonas šoko bangas per žemę, nuo kurios norite atsitraukti. Jis taip pat sugeba išlaisvinti riaumojimą prieš įkraunant areną, palikdamas raudonųjų smūgių bangas savo kelyje.
Jei nepakankamai greitai nužudysite Faurį, „Animus“ padarys jūsų gyvenimą žymiai sunkesnį, vėl pasirodys, kad pats kovos su tavimi patsir šį kartą jis užfiksuos tuos baisius lazerinius spindulius iš antrosios „Sentent Pest“ etapo, kurio mes visi nekenčiame. Ne tik tai, bet jie bus didesni ir dar žiauresni. Jei įmanoma, norite to išvengti.
Kai Faurtis bus nukirptas (vėl!), Animus pasirodys. Aš rekomenduoju bėgti į „Gnoster“ ir greitai juos nukirsti toliauir, kaip ir Faurtis, „Animus“ skraidys ir paaukos dalį savo HP, kad turėtų magišką kandį. Nors „Animus“ tai daro, būtinai pasinaudokite šiuo galimybės langu, kad jį užpultumėte.
Kai „Gnoster“ bus turtas, tada norite Susitelkite į jį žudymą kuo greičiaukaip tai darys greičiausiai baigsis kova. Jei greitai to neužmušite, „Anni“ gali vėl pasirodyti ir pradėti pulti save. Nauji „Gnoster“ judesiai pirmiausia yra patobulintos jo dabartinio judėjimo versijos: tikėkitės daugiau sviedinių, daugiau patrauklių atakų, daugiau nuodų debesų ir daugiau stebuklingo lietaus. Tačiau jų vis dar lengvai išvengta vengimo.
Nužudymas „Gnoster“ dabar greičiausiai baigsis kova, jei „Animus“ padarė pakankamai žalos. Jei ne, jums reikės užpulti „Animus“, kad baigtumėte kovą – kuri neturėtų užtrukti daug – ar dar kartą pulti, nesvarbu, kuris būtybė jį turi. Anksčiau ar vėliau viršininkas bus pašalintas iš jūsų padarytos žalos arba žalos, kurią ji pati padaro, turėdamas ir „Gnoster“, ir „Faurtis“.

Sėkmingai sumušę „EverDark“ suverenus jautrus kenkėjas, būsite apdovanoti 25 suverenios sigilos Išleisti aprangai, žemės renginių keitimas ar naujos relikvijos, įskaitant naująją Tamsi išminčios relikvijos naktis Tai puikiai tinka „Revenant“ ir „Duchess“ gerbėjams.
O, jei norite stebėti, kaip kažkas nugalėjo „Everdark“ suverenus jautrus kenkėjas, nesikreipdamas į vieną kartą, „YouTuber Ongbal“ tai dar kartą padarė per rekordiškai trumpą laiką, žudydamas daiktą solo ir be pataikymo vos per 4 minutes. Mėgaukitės!
Žaisdamas solo, Ongbalas taip pat laikosi labai kitokio požiūrio į šią kovą. Pastebėsite, kad per trečiąjį „Sentent Pest“ etapą, o ne kovą su Gnoster ar Faurtis, jis juos ruošia, kol bus galimybė užpulti animusą. Šios kovos dalyje jis puola tik animusą, ir gerai, kai išeikvojama „AnniMus“ HP, kova baigėsi. Tai yra alternatyvus būdas kovoti su kova ir tikriausiai tai, kaip norite kovoti su šia kova, jei imsis „EverDark“ suverenios jautrios kenkėjų solo.
Norėdami sužinoti daugiau apie „Elden Ring Nightreigh“, pažiūrėkite į mūsų vadovą į visus atsitiktinai vykstančius žemėlapio įvykius, visus skirtingus būdus, kuriais galite atrakinti „Mage Towers“, ir mūsų patarimus bei triukus sėkmingam bėgimui.