„Borderlands Online Archival Saga“ tęsiasi, nes maža žmonių grupė tikisi, kad žaidimas bus žaidžiamas, iškviečiant veiksmus tiems, kurie turi kodavimo patirtį (ypač su programine įranga, tokia kaip „DNSpy“ ir „Unity Ripper“), kad galėtų peržengti žaidimo simbolių pasirinkimo ekraną.
Anksčiau mes apžvelgėme „YouTuber“, „Game Designer“ ir „Dataminer Epicnng“, kuriems pavyko patekti į žaidimo klasės pasirinkimo ekraną, tačiau panašu, kad jis ir jo mažoji komanda, dirbanti prie archyvinio projekto, pataikė į plytų sieną. Ne įgūdžių, o laiko atžvilgiu. Jie turi žaidimo versiją prie pirštų galiukų, jiems tiesiog reikia daugiau rankų, kad būtų galima dirbti. Jis teigia: „Numeris 1: Mes žinome, kad turime visą žaidimą, patvirtinome, kad turime visą žaidimą. 2 numeris: Mes žinome, kad galų gale galime patekti, tai tik kada.”
Tvarkykite slapukų nustatymus
Šiame raginime veikti, ilgas vaizdo įrašas, kuriame išsamiai aprašyta kelionė iki šiol, „EpicNNG“ parodė pavojingą užduotį, nes jo maža komanda perėjo per senas Kinijos pasienio internetines svetaines ieškodama būdo, kaip iš tikrųjų žaisti žaidimą. Tai darydami, jie rado vaiduoklių nuorodas ir virusus, todėl čia verta pabrėžti, kad jūs tikrai turėtumėte padėti tik šias pastangas, jei žinote, ką darote.
Vaizdo įraše pateikiami teiginiai, kuriuose aišku, kad tai yra tik archyvinio tikslais ir kad jis ir jo komanda nori pažeisti 2K intelektualinį turtą, kad išvengtų galimybės nutraukti ir nusileisti. Tačiau taip pat paaiškėjo, kad šis projektas gali būti artėjantis prie aklavietės, nes išleido „Borderlands 4“ ir galimus 2K teisinės komandos veiksmus, nebent jis pritraukia daugiau žmonių laive. Verta paminėti, kad šis straipsnis buvo parašytas tik po to, kai pasikeitė DMS su „EpicNNG“, kuriame jis pareiškė, kad suprato galimą riziką, kad šis raginimas veikti toliau bus viešesnis ir džiaugėsi, kad jis vis dėlto buvo aptariamas.
Vaizdo įraše „Epicnng“ pripažįsta, kad čia yra laikas, kai „Activision“ atkreipia dėmesį į „H2M Call of Duty Mod“, bijodamas, kad jis atitrauktų dėmesį nuo kito pareigos skambučio. Nerimą kelia tai, kad nebent komanda netrukus pradės žaidimą, „2K“ bijojo panašaus dalyko su „Borderlands 4“ ir išsiųs nutraukimą bei nusileisti.
Šis archyvinio projekto, jei jis pasiseks, būtų šiek tiek baltas banginis vaizdo žaidimų archyvo scenai. „Borderlands Online“ yra ne tik sudėtingas žaidimas, bet ir „Borderlands Online“ yra tik kinų MMORPG, kuris mirė daugelį metų. Tai, kad jis veikia, yra puikus tikslas. Tikimės, kad žmonės, kurie gali padėti tai pamatyti, ir paduoti ranką, kol dar nevėlu. Vis dėlto, jei esate „Greenthumb“, kai kalbama apie „Unity“ ar vaizdo žaidimų programinę įrangą apskritai, galbūt geriausia tai palikti ekspertams ir palinkėti jiems sėkmės.