„Netease Games“ praneša apie AAA vieno žaidėjo veiksmo nuotykių žaidimo „Crlow“ pranešimą konsolėms, PC


Leidėjo „Netease“ žaidimai ir kūrėjas „24 Entertainment Lin’an“, nauja plėtros studija ir „Thunder Fire Studio“ dukterinė įmonė, paskelbė Kraujo pranešimaskinematografinis, vieno žaidėjo, linijinio pasakojimo veiksmo nuotykių žaidimas, šiuo metu kuriamas nepatikslintų konsolių ir kompiuterių. Išleidimo data nebuvo paskelbta.

„Mes įtraukiame žaidėjus į naujos kartos didelius nuotykius Kraujo pranešimas,-pranešime spaudai sakė „Netease Games“ pagrindinis prodiuseris ir vykdomasis viceprezidentas Zhipengas Hu. „Kaip mūsų pirmoji visiškai vienkartinei žaidėjui orientuota patirtis iš„ Netease Games “, po dviejų dešimtmečių gilaus atsidavimo žaidimų pramonei, mes esame pasirengę pristatyti tikrai epinę ir kinematografinę patirtį žaidėjams visame pasaulyje.“

Čia yra žaidimo apžvalga per „NetEase“ žaidimus:

Apie

Kraujo pranešimas yra kinematografinis, vieno žaidėjo, linijinio pasakojimo veiksmo nuotykis, šiuo metu kuriamas kompiuterių ir pultų. Maitinamas „Unreal 5“ varikliu ir patobulintas patentuotais įrankiais ir technologijomis, kurias atliko studija, Kraujo pranešimas yra pirmasis „Netease Games“ vieno žaidėjo AAA titulas, susimaišęs su žiauriu išgyvenimo kova su giliu rytų pasakojimu.

Kraujo pranešimas Pristato pamirštą lojalumo ir išgyvenimo odisėją, kai žaidėjai prisijungia prie Dunhuango sukilimo, kontroliuodami bevardį pasiuntinį ir jo mažąjį sūnų į šį svaiginantį trečiojo asmens nuotykį. Žaidėjai, užklupti teisingo sukilimo ir lojalumo tiek šeimos, tiek šaliai, kryžmyje, žaidėjai pradės pavojingą kelionę į rytus į rytus, norėdami perduoti žinią, kurioje liko jų karo nuniokotos tėvynės likimas. Tarp besikeičiančio istorijos smėlio jie išgravins galutinę lojalumo pasaką.

Paskutiniaisiais Tango dinastijos metais, žaidėjai pervažiuos klastingą 3000-LI (apie 1000 mylių) odisėją atgal į Chang’aną, Tango imperijos širdį. Kryžiaus mirtini peizažai, įskaitant apleistus dykumas ir didžiulę Rytų ir Centrinės Azijos dykumą, kad išgyventų žiaurias apgultis, neatleistinu reljefu ir didžiuliais šansais. Žaidimo aplinka paskutiniaisiais Tango dinastijos metais suteikia kultūrinį Kinijos istorijos orientyrą, kuriame pasakojama pasakojimu su papročiais, kultūra ir turtinga eros istorija.

Kaip daugybei paprastų žmonių – nesmulkintų nei dulkių – gali parodyti žymę istorijoje? Kraujo pranešimas Plėtros komanda siūlo šį atsakymą: Ateities kartų atminimas ir pagyrimas tampa jų amžinuoju paminklu.

Žaidimas kviečia žaidėjus žengti į „Unging Heroes“ batus – ne imperatorius ar generolus -, tačiau paprastiems žmonėms, kuriuos vairuoja nepaprastas ryžtas. Tėvas ir sūnus, kaip teisingo sukilimo Šazhou, Dunhuange, dalis, privalo naršyti žlugusį pasaulį, atitrūkti nuo pareigos į šalį ir meilę šeimai. Kai istorija pamiršta, „Warriors“ prisimena. Pasaulis yra girdėjęs per daug istorijų apie imperatorius ir generolus –Kraujo pranešimas yra odė nenugalimiems herojams.

Pagrindinės savybės

  • Pasakojimų skatinamas žaidimas, įtvirtintas kino pasakojime.
  • Visceralinės, tikroviškos kovos maišymo slaptumo ir išgyvenimo mechanikos maišymas.
  • Giliai emocinga kelionė, tirianti šeimos, garbės, aukos ir kultūrinės tapatybės temas.
  • Platus peizažas, įkvėptas įvairių Rytų ir Centrinės Azijos reljefo, tokių kaip Dunhuang (敦煌).

Žiūrėkite žemiau pateiktą pranešimo priekabą. Peržiūrėkite pirmąsias ekrano kopijas galerijoje. Apsilankykite oficialioje svetainėje čia.

Paskelbkite priekabą

Anglų kalba

https://www.youtube.com/watch?v=fadxbf-gyyq

Japonų kalba

https://www.youtube.com/watch?v=xvdlpnt8mwe



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -